2020-05-02 17:24:35

EPIDEMIOLOŠKE MJERE-OŠ Fažana

EPIDEMIOLOŠKE MJERE ZAŠTITE OD ZARAZE VIRUSOM COVID-19

ZA DJECU KOJA ĆE DOLAZITI U ŠKOLU  NA NASTAVU  11. SVIBNJA I ZA RODITELJE TE DJECE

 

Ove epidemiološke mjere vrijede samo za one učenike čiji roditelji su se izjasnili da će njihova djeca pohađati nastavu u školi i potpisali pisanu izjavu o tome. Mjere su izrađen prema uputama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.

 

OBVEZE RODITELJA PRIJE DOLASKA DJETETA U ŠKOLU

1. Roditelji/skrbnici imaju obavezu izmjeriti tjelesnu temperaturu djetetu svaki dan prije dolaska u školu, te u slučaju povišene tjelesne temperature ne smiju dovoditi dijete u školu već se javljaju telefonom ravnatelju škole (099/2844490) i izabranom pedijatru/liječniku obiteljske medicine radi odluke o testiranju i liječenju djeteta.

2. Osigurati djetetu 1 paketić papirnatih maramica za nos i staviti ga u školsku torbu.

3. Osigurati učeniku marendu koju će ponijeti od kuće.

 

DOLAZAK UČENIKA I RODITELJA U ŠKOLU

1.  Djecu dovode i odvode roditelji/skrbnici u zasebno prethodno dogovoreno vrijeme različito za svaki razred, s razmakom od najmanje 10 minuta između dva razreda. Djecu i roditelje pred ulaznim   vratima dočekuje učiteljica.

2. Djeca sama ulaze u zgradu škole. Roditelji se ne okupljaju na ulazu, niti ulaze u prostor školskog dvorišta.

2. Roditelji/skrbnici koji dovode i odvode djecu u školu to čine na način da ne ulaze u školu i u školsko dvorište osim u krajnjoj nuždi, već dolaze do ulaza u školsko dvorište pri čemu zadržavaju distancu od najmanje 2 metra u odnosu na druge roditelje/skrbnike i djecu.

3. Dijete roditelj/skrbnik dovodi i odvodi iz škole na način da je u pratnji jednog djeteta uvijek jedna odrasla osoba/roditelj/skrbnik. U pratnji pojedinog djeteta uvijek je ista osoba ili se izmjenjuju dvije odrasle osobe.

4. U pratnji djeteta treba biti odrasla osoba koja živi u istom kućanstvu s djetetom te upravo ona osoba koja je, u odnosu na druge osobe koje bi mogle dovoditi i odvoditi dijete, uključena u takav tip dnevnih aktivnosti da je njena mogućnost zaraze s COVID-19 najmanja.

5. Roditelji/skrbnici ne smiju dovoditi niti odvode djecu iz škole niti ulaziti u vanjske prostor (dvorište, vrt, igralište) i unutarnje prostore škole ako imaju povišenu tjelesnu temperaturu i respiratorne simptome poput kašlja i kratkog daha ili koji su pod rizikom da su mogli biti u kontaktu s osobama pozitivnim na COVID-19 ili su pod sumnjom da bi mogli biti zaraženi s COVID-19 a pogotovo ako su u samoizolaciji jer tada ne smiju izlaziti iz kuće. Ukoliko je dijete bilo u kontaktu s takvom osobom ono također mora ostati kod kuće.

6. Učenik dolazi i odlazi iz škole sa školskom torbom te svoju opremu, pribor i hranu ne dijeli s drugim

učenicama. Školsku preobuću dijete ne ostavlja u školi, nego ju nosi sa sobom.

 

BORAVAK UČENIKA U ŠKOLI

1. Djeca bi trebala održavati distancu (fizičku udaljenost) od druge djece i odraslih, primjereno

razvojnoj dobi.

2. Djeca ne bi trebala dodirivati usta, nos, oči i lice kao i da ne stavljati ruke i predmete u usta,

primjereno razvojnoj dobi.

3. Djeca trebaju redovito i pravilno prati ruke prije ulaska u svoju učionicu, prije i nakon

konzumiranja hrane, nakon korištenja toaleta, nakon dolaska izvana, nakon čišćenja nosa i

uvijek kada ruke izgledaju prljavo.

4. Djeca bi trebala kada kašlju i kišu prekriti usta i nos laktom ili papirnatom maramicom koju

poslije trebaju odbaciti u koš za otpad s poklopcem te oprati ruke. Pri kašljanju i kihanju

trebaju okrenuti lice od drugih osoba te izbjegavati dodirivanje lica, usta i očiju rukama.

5. Djeca ne bi trebala dijeliti čaše, šalice, drugo posuđe i pribor za jelo s drugom djecom.

6. Svako dijete samo postupa sa svojom odjećom i obućom, školskim priborom, torbama i

knjigama te ih ne dijeli s ostalom djecom i ne dodiruje i ne uzima stvari druge djece.

7. Djeca ne nose zaštitne maske i rukavice.

8. Kod potrebe odlaska na toalet ili pranja ruku djeca iz jednog razreda koriste samo onaj toalet

koji je na korištenje dodijeljen njihovom razredu.

9. Tijekom boravka u školi i pod odmorima djeca ne napuštaju prostoriju u kojoj se odvija

nastava za njihov razred, osim potrebe odlaska na toalet i pranja ruku.

 

ORGANIZACIJA NASTAVE U ŠKOLI

1. Nastava se u školi organizira samo u onim razredima u kojima su roditelji prijavili da će dijete

pohađati nastavu u školi i potpisali pisanu izjavu. Ostali učenici nastavu prate na HTV3 i

rješavaju zadatke koje im učiteljica pošalje na način kako je dogovoreno na početku nastave

na daljinu.

2. Raspored ulaska učenika u školu, početka i završetka nastave te odmora utvrdit će se nakon

formiranja razrednih grupa ako bude interesa roditelja za nastavu u školi. Raspored će se

formirati na način da se izbjegne kontakt djece jednog razreda s drugim razredima.

3. U razredu s učenicima boravi samo njihova učiteljica razredne nastave. U razredu može biti

maksimalno 9 učenika i 1 učiteljica.

4. Predmete koje učenicima predaju drugi učitelji (Engleski jezik, Vjeronauk, Glazbena kultura) neće se održavati za učenike

u školi nego na daljinu kao i do sada.

5. U školi se također neće održavati nastava TZK, kao i ostale tjelesne aktivnosti koje se

provode u zatvorenom prostoru.

 

ORGANIZACIJA PRODUŽENOG BORAVKA – nije ju moguće ostvariti.

Napomena:

Ove će se upute prilagođavati aktualnoj epidemiološkoj situaciji, a svakako će se razmotriti potreba i mogućnost prilagodbe uputa nakon privih 14 dana primjene (uključujući neradne dane).

Ove preporuke ne isključuju provođenje drugih preporuka sukladno aktualnoj i promijenjenoj epidemiološkoj situaciji.


Osnovna škola Fažana