preskoči na sadržaj

Osnovna škola Fažana

 > Naslovnica
Vijesti

Plan mjera povratka učenika u školu

Autor: Marijana Starčić, 7. 5. 2020.

PROVEDBENI PLAN OŠ FAŽANA

 

Temeljem Statuta Osnovne škole Fažana, zaključka Vlade Republike Hrvatske od 23. travnja 2020., Upute za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 za ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja te osnovnoškolske ustanove u kojima je osigurana mogućnost zbrinjavanje djece rane i predškolske dobi te učenika koji pohađaju razrednu nastavu Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo (u daljnjem tekstu Upute HZJZ-a) i Preporuke za organizaciju rada u razrednoj nastavi i upute za vrednovanje i ocjenjivanje u mješovitom modelu nastave Ministarstva znanosti i obrazovanja ( u daljnjem tekstu Preporuke MZO-a) ravnateljica Škole donosi

 

 

 

PROVEDBENI PLAN

otvaranja škole 11. svibnja za učenike razredne nastave

 

I.

 

U cilju unaprjeđenja zaštite učenika, djelatnika škole i ostalih posrednih dionika odgojno-obrazovnog procesa Škole donosim Provedbeni plan otvaranja škole 11. svibnja za učenike razredne nastave (u daljnjem tekstu: Provedbeni plan).

 

 

II.

 

Provedbeni plan zahtijeva sljedeće organizacijske, tehničke i materijalne uvjete i mjere:

 

Organizacijske mjere i zadatci

 

  1. Pripremne radnje za otvaranje škole -učiteljica razredne nastave, stručna služba Škole i ravnateljica Škole

     

  2. Upoznati roditelje putem web stranice s Uputama HZJZ-a, Preporuke MZO-a i Provedbeni planom

     

    Izvršitelj zadatka:  ravnateljica Škole

    Rok provedbe zadatka : do 8. svibnja 2020. godine

     

  3. Izvršiti neformalno anketiranje roditelja putem komunikacijskih kanala o potrebi roditelja učenika razredne nastave za otvaranjem škole i potrebe prehrane učenika u Školi.

     

    Izvršitelj zadatka:  učiteljice razredne nastave, stručna služba Škole

    Rok provedbe zadatka : do 5. svibnja 2020. godine

     

  4. Pripremiti i podijelit izjavu za roditelje o potrebi dolaska učenika u školu radi nastavka nastavne godine.

     

    Izvršitelj zadatka:  ravnateljica Škole, tajnica Škole, učiteljice razredne nastave, stručna služba Škole

    Rok provedbe zadatka : do 4. svibnja 2020.  godine

     

             Administrativno tehnička služba škole

  5.    Izvršiti analizu potrebnih sredstava za prehranu, održavanje i higijenu po školama.

  6. Izvršitelj zadatka: spremačice, kuharice, kućni majstori

  7. Rok provedbe zadatka : do 7. svibnja 2020. godine

     

  8. Uskladiti podatke i izvršiti nabavu

     

    Izvršitelj zadatka:  tajnica škole

    Rok provedbe: 7. svibnja 2020. godine

     

  9. Upoznavanje roditelja s mjerama i zadatcima i načinima organizacije rada

     

  10. Upoznavanje roditelja sa sadržajem Uputa HZJZ i Preporukama MZO-a

     

    Izvršitelj zadatka: razrednice, stručna služba i ravnateljica Škole

    Rok provedbe zadatka : do 6. svibnja 2020. godine

     

  11. Potpisivanje Izjava o povratku učenika u školu

     

    Izvršitelj zadatka: razrednice i tajnica škole

    Rok provedbe: 11. svibnja 2020. godine

     

     

    Upoznavanje pomoćnika u nastavi s načinima organizacije rada

     

  12. Upoznavanje PUN sa sadržajem Uputa HZJZ i Preporukama MZO-a i oblicima rada

     

    Izvršitelj zadatka: stručna služba Škole

    Rok provedbe zadatka : do 7. svibnja 2020. godine

     

     

    Zadatci za administrativno tehničku službu Škole

     

  13. Nabava sredstva za dezinfekciju i čišćenje

     

    Izvršitelj zadatka: tajnica i ravnateljica Škole

    Rok provedbe zadatka : do 7. svibnja 2020. godine

     

  14. Priprema i označavanje ulazau sanitarni čvor prema oznakama razreda kao i ulazna vrata za ulazak učenika.

     

    Izvršitelj zadatka: kućni majstori

    Rok provedbe zadatka : do 8. svibnja 2020. godine

     

  15. Priprema, dezinfekcija učionica ,sanitarnog čvora i zajedničkih prostorija.

     

    Izvršitelj zadatka: spremačice

    Rok provedbe zadatka : do 8. svibnja 2020. godine

     

  16. Izvršiti nadzor nad provedbom zadataka ovoga plana.

     

    Izvršitelj zadatka:  ravnateljica Škole i stručna služba škole

    Rok provedbe zadatka : do 8. svibnja 2020. godine

     

    Mjere provedbe nakon otvaranja škole

     

  17. Osigurati prihvat učenika na ulazima u školu prema utvrđenom rasporedu.

     

    Izvršitelj zadatka: razrednice

     

  18. Na početku nastave održati edukaciju za učenike na jednostavan i prikladan način.

     

    Izvršitelj zadatka: razrednice, stručna služba Škole

     

  19. Vježbati s učenicima gdje se kreću, kako se koriste odmori,izlazi na dvorište i naigrališta.

     

    Izvršitelj zadatka: razrednice,  stručna služba Škole

     

  20. Osigurati provjetravanje i čišćenje prostora koje obavljaju spremači i domari.

     

    Izvršitelj zadatka: razrednice, spremačice, kućni majstori

     

  21. Voditi evidenciju o mjerenju tjelesne temperature zaposlenika (Upute HZJZ).

     

    Izvršitelj zadatka: tajnica

     

    III.

     

    Školski odbor bit će upoznat s ovim Provedbenim planom na sjednici Školskog odbora.

     

     

    IV.

     

    Ovaj Provedbeni plan bit će objavljen na web stranici škole.

     

 

KLASA: 602-02/20-01/01

URBROJ: 2168-02-01-20-01

Fažana, 4. svibanja 2020.

 

 

 

Ravnateljica Škole:

Marijana Starčić, prof.


 




Tražilica
RASPOREDI MATIČNE ŠKOLE I PO PEROJ

1.RASPORED DEŽURSTVA  UČITELJA 2024.-25.

2.RASPORED SATI 2024.-25

3.RASPORED UČIONICA 2024.-25

4.RASPORED UČIONICA PRODUŽENOG BORAVKA 2024.-25.

5.RASPORED ZVONA

 

Za roditelje

1. INDIVIDUALNE INFORMACIJE ZA RODITELJE

2.OTVORENA VRATA ŠKOLE

Korisne poveznice

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

CMS za škole logo
Osnovna škola Fažana / Puljska cesta 9, HR-52212 Fažana / os-fazana.skole.hr / os-fazana@os-fazana.tcloud.hr
preskoči na navigaciju